Известие

Collapse
No announcement yet.

Не работи на празен ход - Алфа 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не работи на празен ход - Алфа 146

    Колеги,
    вчера взех колицата. Карах я , работеше без никакъв проблем на празен ход, вървеше и всичко.
    Тази сутрин ставам паля колата и угасва..викам си студена е..да ама не... махна ли крака от газта и угасва веднага.
    Алфа 146 1.6i 16V TS - 97-ма...
    Дайте идея от какво може да е, както и къде да я закарам наблизо(аз съм в младост 1) ,че да я обслужа и да я погледнат!


    Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

  • #2
    Първоначално публикувано от NIKSANA86 Покажи съобщение
    Колеги,
    вчера взех колицата. Карах я , работеше без никакъв проблем на празен ход, вървеше и всичко.
    Тази сутрин ставам паля колата и угасва..викам си студена е..да ама не... махна ли крака от газта и угасва веднага.
    Алфа 146 1.6i 16V TS - 97-ма...
    Дайте идея от какво може да е, както и къде да я закарам наблизо(аз съм в младост 1) ,че да я обслужа и да я погледнат!
    Поразтърси се из форума и не се притеснявай. Причини най-различни.
    Първо обслужваш, после караш... Мисля на Румен сервиза тие е най-близо... (близо е до хотел Вега)...
    Last edited by dido76bg; d.m.y г., 13:23.
    Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

    Comment


    • #3
      ами аз видях че се говори за почистване на двигателчето за празен ход и сбъркан дебитомер...надявам се да е моторчето..а сервизът на Румен - имаш предвид клубният сервиз ли?
      Last edited by NIKSANA86; d.m.y г., 13:19.


      Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

      Comment


      • #4
        Да
        Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

        Comment


        • #5
          Само да ви кажа че оправихме проблема.. 160лв за моторче втора употреба + труда в италсервиз, че Румен каза, че няма възможност до вторник


          Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от NIKSANA86 Покажи съобщение
            Само да ви кажа че оправихме проблема.. 160лв за моторче втора употреба + труда в италсервиз, че Румен каза, че няма възможност до вторник
            съдрали са ти гъза със това моторче брато 160лв. е гати кожодерите
            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
              съдрали са ти гъза със това моторче брато 160лв. е гати кожодерите
              Подкрепям.

              Преди да правиш такива "интервенции" изчакай няколко мнения, за да те насочат знаещите във форума. Но станалото, станало. Да ти е честита новата придобивка и повече да не прави проблеми.
              146 1.6TS CF1 '98

              sigpic

              Comment


              • #8
                просто случеят беше спешен...
                1.Неопитен шофьор съм
                2.Едва я премеситх 600метра..аз на задна не мога да включа щом си махна от гъзта и гасне..
                3. Бяха най- близкият сервиз
                4.Здраве да е...
                А за сега смяна на ангренажен ремък и ролки ми вкарват оферта 350лв(с труда) много ли е?


                Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

                Comment


                • #9
                  Ми като имаш на предвид, че труда ти е 100-150 лв. Прави си сметка ти... Само не прави компромис в марката за 5-10 лв. разлика... А кое колко ще изкара...
                  Не знам, дали си сменил маслото, но пак не прави компромис... Взел си АЛФА - значи ще я вкарваш в лютеницата, само хубаво масло иначе - мазалото е на лице...
                  За справка за ориентировъчни цени ползвай страницата на axm auto... Разликата с всички останали не е голяма...
                  Има и раздел ремонти и подобрения с цени - за да може един фен да се ориентира...

                  PS: Ангренажа - не в "съседния блок в гаража". Трабват си специален инструмент и той не е маркер.
                  Чести проблеми при твинспарковете:
                  Моторче празен ход - това си го отстранил...
                  Варитор - ако не е ОК, то двигателя звучи като добре работещ дизел.... Вариантите за нов или ремонтен комплект за 12тин лв. но резултата е до 5хил км. зависи от карането - ако ще правиш, то го сменяй с ангренажа...
                  Датчик разпределителен вал - ако ще правиш, то го сменяй с ангренажа...
                  Теч от селеноида на вариатора на фазите на разпределителните валове - гарнитурката.
                  Теч от капака на клапаните - гарнитурката се сменя.
                  Проблем с термостата - не е задължителен но се появява...
                  Бензиновата помпа - чисти се...

                  Съвет: При студен старт остави колата да свали обороти до 1000-900 (ще предпази вариатора, а смяна с нов е едни 500 лв.; не форсирай студения двигател; редовно проверявай нивото на течностите
                  Last edited by dido76bg; d.m.y г., 22:58.
                  Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

                  Comment

                  Working...
                  X